IC PROTECT CONSULT, este o firma infiintata in anul 2008 in Cluj Napoca care presteaza servicii de consultanta in managementul riscurilor in procesul de munca: calitate, mediu, securitatea muncii, situatiile de urgenta, ISCIR, resurse umane, medicina muncii.
Firma este abilitata ca serviciu extern de prevenire si protectie din anul 2008. In anul 2010 a inceput sa presteze servicii de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca si a situatiilor de urgenta la nivel national, pentru operatori economici cu organizare multisite.
Firma, prin munca si exigenta, a crescut de la an la an si in prezent dispune de o echipa de personal serioasa si competitiva care imbina intr-un mod eficient experienta celor mai in virsta cu entuziamul si indrazneala celor mai tineri si de un management adecvat cu experienta manageriala de peste 20 de ani in management la toate nivelurile in diferite domenii de activitate. In rubrica Competente sunt descrise toate autorizatiile si cerificatele pe care le detinem in acest moment.
Avem implementat un sistem de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:20015 si un sistem de management al sanatatii ocupationale SR OHSAS 18001:2018, certificate de organismul de certificare AMG CERT SYSTEMS si, acest aspect, ne confera posibilitatea sa oferim serviicii de calitate la un portofoliu de clienti care isi desfasoara activitatea in mai multe domenii din economia nationala (A SE VEDEA PORTOFOLIU CLIENTI).
Firma ofera un pachet integrat de servicii care tin de managementul riscului in procesul de munca:
- Consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca care include auditul privind conformarea la cerintele legale si cerintele standardului SR OHSAS 18001:2008 si implementrea masurilor necesare pentru conformare cu respectarea cerintelor legale.
- Consultanta in domeniul situatiilor de urgenta care include auditul privind conformarea la cerintele legale si cerintele standardului SR OHSAS 18001:2008 si implementrea masurilor necesare pentru conformare cu respectarea cerintelor legale.
- Consultanta privind respectarea cerintelor legale de mediu si a cerintele standardului de manamement de mediu SR EN ISO 14001:2015 si implementarea masurilor necesare pentru conformare.
- Consultanta privind respectarea cerintelor legale care intra sub inincidenta ISCIR pentru firmele care au personal si echipamente care desfasoara activitati in acest domeniu.
- Consultanta privind certificarea, implementarea si mentinerea sistemelor de management al calitatii SR EN ISO 9001:2015.
- Consultanta in domeniul resurselor umane: fise de post, regulament intern, contract colectiv, selectie si recrutare de personal.
Toate aceste servicii sunt prezentate detaliat in rubrica servicii.
Misiunea IC PROTECT CONSULT este sa fim acolo unde este nevoie atunci cand este nevoie oferind servicii complete si complexe la un grad inalt de profesionalism in domeniul managementului riscurilor din procesul de munca.
Vrem sa consiliem clienţii pentru conformare cu cerinţele legale aplicabile, cu costuri minime, ştiind că investind în prevenire înseamnă câştig asigurat pe termen lung.
Vrem sa facem din IC PROTECT CONSULT o marca a profesionalismului şi seriozităţii, un partener pe care să-l dorească oricine, o marcă recunoscută atât pe plan naţional cât şi in Europa.
Vrem să construim o echipă puternică, cu specialişti promovaţi pe criterii de reală performanţă, care înţeleg viaţa ca un proces de învăţare şi îmbunătăţire continuă.
Valorile Echipei IC PROTECT CONSULT sunt:
Proptitudine: Facem ceea ce trebuie, atunci cand trebuie.
Profesionalism: Facem ceea ce trebuie, asa cum trebuie.
Angajament: Respectam si facem ceea ce spunem ca facem in toate contractele noastre.
Indrazneala: Promovam oamenii tineri, suntem proactivi si inovatori si ne plac provocarile.
Exigenta: Suntem rigurosi in tot ceea ce facem.
Orientarea catre client: Munca noastra este dedicata in intregime clientilor nostrii. Vrem sa asiguram o satisafctie ridicata a clientilor nostrii prin servicii de inalta calitate, livrate la timp si construind cu acestia relatii autentice si puternice, perteneriate de timp castig-castig pe termen lung.
Vrem sa cream o cultura a securitatii si sanatatii in munca in cadrul organizatiilor din Romania. Aceasta echivaleaza cu efortul de a schimba mentalitati, de la simplu lucrator la manager de varf. Stim ca este greu, dar suntem motivati sa o facem.
Cu concursul clienţilor noştri, am reuşit ca dintr-o activitate percepută ca fiind formală, să organizăm o activitate reală, cu rezultate concrete pentru starea de bine, de siguranţă, la locul de muncă.
Ne unim eforturile cu organele de control şi cu toţi partenerii serioşi din domeniu, pentru a contribui la îmbunătăţirea serviciilor de securitate si sănătate in muncă, de pe piaţa românească.
Dorim sa descurajam corupţia, să facem tot ce ne sta în putere pentru a o combate şi a ne convinge şi partenerii să facă echipă cu noi în acest efort.
Dincolo de vorbe, lăsăm faptele să vorbească despre noi.
1. Suntem prezenţi pe această piaţă de 10 ani si oferim un pachet integrat de servicii de calitate pe tot cuprinsul tarii si in Europa. Prestam servicii cu succes pentru clientii nostri acoperind o gama variata de domenii de activitate. Pana in prezent nu am fost sanctionati de nici un organ de control al statului, si prestam servicii si suntem controlati in toate judetele tarii.
2. Avem o echipa serioasă multidisciplinară formată din specialişti (ingineri, arhitecti, jurişti, medici, psihologi, lectori în domeniul SSM şi SU, auditori pentru diverse sisteme de management, experti pe aceste domenii de activitate). Personalul IC PROTECT CONSULT include personal cu experienta de peste 20 de ani in management la toate nivelurile pe diferite domenii de activitate cum ar fi: industrie constructoare de masini, constructii, ISU, Invatamant, Sanatate, Juridic, Energetic, IT, Financiar-bancar.
3. Ne desfasuram activitatea dupa un cod deontologic de etica profesionala. Respectam concurenta si, in primul rand, ne respectam clientii. Pentru noi atunci cand suntem solicitati de catre clientii nostril, important este sa identificam riscul, sa gasim cauza, radacina si sa recomandam cea mai buna solutie pentru a elimina sau a mentine sub control riscul identificat.
4. Implementăm sisteme de management atât în domeniul SSM şi SU cât şi domeniul calităţii şi protecţiei mediului si integram performanţa SSM – SU în performanţa managementului general al organizaţiei sau altfel spus: „punctele slabe” le transformăm în „puncte tari”.
5. Oferim soluţii practice pentru problemele de securitate a muncii şi situaţii de urgenţă. Instruirile noastre nu sunt formale, plictisitoare ele depăşesc barierele formalismului şi îşi ating scopul respectiv: Conştientizarea şi Responsabilizarea salariaţilor, conducătorilor de locuri de muncă şi managerilor referitor la importanţa acestei activităţi.
6. Asigurăm o comunicare profesionistă cu autorităţile. Luăm imediat măsurile cu caracter urgent şi obligatoriu ce se impun în caz de accident de muncă, avarii tehnice, incendii, controale inopinate.
7. Suntem fideli clientilor nostri si promovam parteneriate de tip castig-castig pe termen lung.
8. Avem preturi accesibile si negociem asa fel incat clientul sa fie multumit si promovam respectul reciproc in afaceri.
9. Promovam transparenta in afaceri si la cerere putem da scrisori de recomandare din partea clientilor nostril.
10. Avem entuziasm si indrazneala si abordam situatiile dificile greu de gestionat care sunt o provocare pentru noi si avem experienta necesara si confirmata in a gasi cele mai bune solutii.